M P G . G r o u p = M P G . N L x M P G . N Y x S O C I A L . I N C

MPG.Group vormt het nieuwe full service contentnetwerk in Nederland.

Strategie

Onze visie

Wat maakt een merk geweldig? Om een sterk merk te bouwen, waar mensen bij willen horen, moet je naast een goed product een goed verhaal hebben. Een losse campagne volstaat niet, de volledige merkbeleving moet ‘spot on’ zijn. Zodat alle communicatie en contactmomenten optellen.

Dit is een steeds grotere uitdaging. De maatschappij, jouw markt en het medialandschap zijn immers voortdurend in beweging. Wij zorgen dat jij aansluiting vindt en houdt bij jouw publiek, vandaag en morgen.

MPG.Group builds strong brands by engaging people with impactful stories. Everyday.

Kies je voor MPG.Group, dan staat er een vast team van specialisten voor je klaar. Die weten wat er speelt in het leven van jouw doelgroepen en media-onafhankelijk en lange termijn denken. En jouw organisatie en merk door en door kennen, bewaken en versterken met creatieve concepten en content die werkt voor jouw merk. Slimme distributie en technologie borgen dat precies het juiste verhaal aan jouw doelgroep gebracht wordt. Zodat je doelgroep, je publiek wordt. Dat doen we met beproefde methodes maar ook met innovatieve business modellen.

Met meer dan 100 collega’s, in Amstelveen en New York, zijn we jouw one-stop-shop. We hebben een fotostudio, videostudio en een kookstudio. Kortom: alle productie power die nodig is om snel en efficiënt mooi werk te maken. Of je nu klant bent bij SOCIAL.INC, MPG. of de groep.

What’s next?

MPG.Group hanteert een Buy & Build strategie. We hebben een grote ambitie en breiden ons netwerk snel uit. Hierbij ligt de focus op data en distributie van content.

Meer weten?

Sonja is naast Managing Director van SOCIAL.INC ook Directeur Strategie & Innovatie van MPG.Group.

Sonja Loth
Managing Director

06 - 53 63 56 35
sonja@socialinc.nl